Mercedes-Benz E 220 ’18 Avantgarde 9G-Tronic
Η Ε 220 θα σας ενθουσιάσει με τις πολυτελείς μετακινήσεις του όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο. Θα βρείτε άνεση σε ένα υπέροχα ευρύχωρο εσωτερικό και θα επωφεληθείτε από τον μεγάλο χώρου αποσκευών.
Η E-Class Estate προσφέρει πολλά από κάθε άποψη. Οι δυναμικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες προσφέρουν σπορ αίσθηση & κομψότητα.
Σχεδίαση, άνεση, ασφάλεια, ποιότητα, καινοτομία και φυσικά οδηγική απόλαυση, η Mercedes-Benz E-Class Estate εντυπωσιάζει με ευκολία σε όλους τους τομείς. Kινητήρας: Τετρακύλινδρος turbodiesel 2,0 λίτρων που αντικαθιστά την προηγούμενη μονάδα 2,1 λίτρων.
Με 194 ίππους και 400 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 1.600 rpm έως τις 2.800 rpm, κινεί το μεγάλο σεντάν με ευκολία, βοηθούμενο από το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων 9G-Tronic που στέλνει την ισχύ σε τους πίσω τροχούς. Ανάρτηση: Αερανάρτηση Air Body Control, η οποία προσφέρει μια γλυκιά ισορροπία μεταξύ άνεσης και του χειρισμού.
Ασφάλεια: E-Class 2018 έχει λάβει μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων από τον EuroNCAP. Μετά από δοκιμές πρόσκρουσης, η E-Class θεωρήθηκε ότι προσφέρει προστασία 95% για ενήλικες επιβάτες, 90% για παιδιά επιβάτες, 77% για πεζούς και 62% για συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας. Άνεση: Μέσα στην E-Class είναι σαν να φτάνουμε σε ένα άνετο καταφύγιο που μας επιτρέπει να ξεχάσουμε τον θορυβώδη χαοτικό κόσμο στον οποίο ζούμε.
Η καμπίνα είναι εξαιρετικά αθόρυβη και με έναν ελαστικό και αθόρυβο κινητήρα. Τα καθίσματα είναι άνετα σε μακρινά ταξίδια και η οδήγηση είναι τόσο χαλαρή όσα μπορεί κανείς να περιμένει από μια αερανάρτηση. Ιnfotainment COMAND Online: Μια ευκρινής κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, ενώ μια μικρότερη οθόνη 7 ιντσών βρίσκεται στο καντράν δείχνει τις βασικές πληροφορίες οδήγησης.
Skoda Superb ’18 Tdi Greenline
Το Skoda Superb sw αποτελεί μια καλή επιλογή για τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί στην Αθήνα αλλά και για την επαρχία.
Η κατηγορία Combi αποτελεί στις μέρες μας «μονόδρομος» στα επαγγελματικά οχήματα ταξί καθώς την τουριστική περίοδο ο πελάτης ζητεί ευρύχωρα οχήματα, επίσης σε αυτούς που κάνουν συχνά ταξίδια εκτός Αθηνών και έχουν μεγάλες μεταφορικές ανάγκες σε χώρο αποσκευών, ο οποίος στο SUPERB είναι 660 λίτρα αλλά και στους οδηγούς που μεταφέρουν προσωπικό εταιριών όλο το χρόνο.
Πολύ καλή επιλογή επίσης για την επαρχία, από την μία το εργοστασιακό γκρι χρώμα που έχουν από το εργοστάσιο τα οχήματα δεν χρειάζεται να μπουν στη διαδικασία της ολικής βαφής και από την άλλη στον αυτοκινητόδρομο ο κινητήρας παρέχει υψηλή ποσότητα ενέργειας ενώ είναι καθοριστική η συμβολή της μεγάλης ροπής. Ο ντιζελοκινητήρας αποδίδει από χαμηλά και εξασφαλίζει υψηλές ταχύτητες ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο με τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Opel Astra ’18 Sports Tourer Ecotec Cng Innovation
Το Astra Sports Tourer CNG oπτικά δεν διαφέρει από ένα άλλο astra. Η Opel βασίζεται σε δύο δεξαμενές φυσικού αερίου με συνολικά 19 κιλά ή 118 λίτρα και είναι κατασκευασμένες από σύνθετα υλικά ανθρακονήματος.
Ο οδηγός μπορεί να κάνει εναλλαγή μεταξύ των καυσίμων (αερίου & βενζίνης) με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι πρόσθετες δεξαμενές φυσικού αερίου δεν είναι ογκώδης και είναι σχεδιασμένες να εξοικονομούν βάρος και χώρο ως υποδαπέδιες. Ο χώρος εξοικονομείται από το γεγονός ότι το Astra Sports Tourer CNG μεταφέρει μόνο 13 λίτρα βενζίνης.
Ο turbo κινητήρας 1,4 λίτρων 110 ίππων και 200 Nm είναι ισχυρός και ξέρει πώς να χειρίζεται τόσο το φυσικό αέριο όσο και τη βενζίνη. Ένα γέμισμα δεξαμενής φυσικού αερίου είναι αρκετό για περίπου 440 χιλιόμετρα. Με 540 λίτρα για τις αποσκευές το Astra Sports Tourer CNG προσφέρει τον ίδιο αποθηκευτικό χώρο με τις συμβατικές εκδόσεις των άλλων astra. Έτσι το VW Golf Variant TGI, ακόμη και το γιγάντιο πορτμπαγκάζ του Skoda Octavia Combi, το οποίο ως g-tec μπορεί να αποθηκεύσει «μόνο» 480 λίτρα, έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών.
Seat Leon ’18 Sportourer Cng Style
Έξυπνες επιλογές για ένα έξυπνο μέλλον. Το TGI χρησιμοποιεί CNG, το ίδιο καύσιμο που χρησιμοποιείται για τη θέρμανση αλλά συμπιεσμένο στο 1%, και αλλάζει στη βενζίνη όταν χρειαστεί. Εγγυημένο ερμητικό σφράγισμα της δεξαμενής.
Tι είναι το TGI by SEAT;
Το μέλλον είναι φωτεινό. Το TGI συνδυάζει βενζίνη και συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), μειώνοντας τόσο τις εκπομπές όσο και τα κόστη. Δύο καύσιμα, διπλό το όφελος.
Με το TGI by SEAT, μπορείτε να εξοικονομήσετε κόστος καυσίμου έως 50%* σε σύγκριση με ένα κινητήρα βενζίνης και έως 30%* σε σύγκριση με ένα κινητήρα diesel ενώ έχετε φορολογικά πλεονεκτήματα σε ορισμένες αγορές. Η καινοτομία της εν λόγω έκδοσης έγκειται στο γεγονός ότι χρησιμοποιεί διπλό καύσιμο, καθώς κινείται με CNG αλλά και μέσω του γνωστού βενζινοκινητήρα 1.4 TSI.
Σκοπός του συνδυασμού αυτού είναι η μέγιστη οικονομία καυσίμου και η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων (96 γρ./χλμ.). Σύμφωνα λοιπόν με την εργοστασιακή εκτίμηση η συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.300 χλμ. τα οποία προκύπτουν από τις διπλές δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας 15 κιλών που επαρκούν για 400 χλμ., ενώ με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων καλύπτονται 900 χλμ. επιπλέον. Ο Χώρος αποσκευών έχει 482 λίτρα χωρητικότητα.
Τoyota corolla ’19 touring sports hybrid
Κάποια πράγματα αλλάζουν και κάποια όχι. Η Toyota είναι γνωστή για την κατασκευή αξιόπιστων αυτοκινήτων και τα υβριδικά της μοντέλα σε κερδίζουν έχοντας εμπειρία δύο δεκαετιών στην κατασκευή υβριδικών κινητήρων.