phone_icon 210 97.07.047 mail_icon info@taxikladis.gr map_icon Λεωφόρος Βουλιαγμένης 291, 172.36, Άγιος Δημήτριος

VW Passat 1.6 TDI

19 Μαΐου 2015
20415_passat_1v(2)

 Ολική ποιότητα, μοντέρνα τεχνολογία, ευρυχωρία και υψηλότατα επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας συνθέτουν ένα από τα κορυφαία μεσαία «πακέτα», που προσφέρoνται σήμερα στην αγορά. Ενδιαφέρει ιδιαίτερα όσους κάνουν πολλά χλμ. ετησίως και αποζητούν την οικονομία του diesel με τον 1,6 TDI κινητήρα. Μάλιστα ο τελευταίος είναι στην καλύτερη εκδοχή του, αφού αποδίδει 120 άλογα.


Σχεδιαστικά δεν αλλάζει φυσικά τίποτα στο μήκους 4,767 μ. σεντάν αμάξωμα του νέου Passat, που χωρίς να εντυπωσιάζει με προχωρημένες γραμμές, ξαφνιάζει θετικά με τη φρεσκάδα και το δυναμικό του (σε σχέση με τις προηγούμενες 7 γενιές) χαρακτήρα. Στον όλο δυναμισμό του σχήματος βοηθά και το καινούργιο εμπρόσθιο τμήμα με τους μακρόστενους προβολείς αποκλειστικά με λαμπτήρες LED, αλλά και η νέα πλήρως χρωμιωμένη μάσκα. Κάτω από το δέρμα υπάρχει η νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, που διακρίνεται για το χαμηλό βάρος και την ακαμψία της. Η τιμή με απόσυρση του VW Passat 1,6 TDI είναι 23.170 ευρώ.

_passat_

Ο 1,6 TDI που συναντάμε στο Passat αποδίδει περισσότερους ίππους από κάθε άλλο μοντέλο του ομίλου VW, ήτοι 120 άλογα από τις 3.600-4.000 σ.α.λ με τη ροπή να είναι στα 250 Nm από τις 1.750-3.500 σ.α.λ. Επίσης ο κινητήρας αυτός στο Passat συνδυάζεται με 6τάχυτο και όχι με 5τάχυτο κιβώτιο.
Στην πράξη (ειδικά στη λειτουργία Sport) ο κινητήρας ικανοποιεί απόλυτα με την απόκριση και τις επιδόσεις του. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,1 δλ., ενώ τα πράγματα στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι ακόμα καλύτερα (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,2ΆΆ και 80-120 με 5η σε 12,7ΆΆ. Στη λειτουργία Eco ο κινητήρας δείχνει σαφώς πιο ράθυμος, προς όφελος όμως της οικονομίας, που πέφτει ακόμη και κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ. Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας είναι πολιτισμένος, αλλά όταν πιεστεί γίνεται τραχύς και σε καμία περίπτωση δεν φτάνει τη μεταξένια λειτουργία της βενζίνης. Πάντως ακόμα και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και ρελαντί δεν σβήνει. Η VW υπόσχεται κατανάλωση 4,0 λτ./100 χλμ. Στην πράξη βέβαια μια μέση κατανάλωση κοντά στα 5,5-5,8 λτ./100 χλμ. είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2 (105 γρ./χλμ.).

passat_3v

Καμία αλλαγή σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις δεν υπάρχει φυσικά στην καμπίνα με εξαίρεση το στροφόμετρο, όπου η «κόκκινη» περιοχή του ξεκινάει νωρίτερα. Το ταμπλό ξεχωρίζει για τις άτολμες ευθείες γραμμές του, αλλά και την κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Στο μεγαλύτερο μέρος του συναντούμε μαλακά πλαστικά και υλικά ανώτερης ποιότητας, με προσεγμένο φινίρισμα και πολυτελή διάθεση. Η εργονομία δεν προβληματίζει (μόνο οι φαρδιές πίσω κολόνες και το αντίστοιχο στενό παρμπρίζ περιορίζουν λίγο την ορατότητα) και όλοι θα βολευτούν στη θέση οδήγησης, ειδικά με το ανατομικό κάθισμα ErgoComfort, που προσφέρει άνεση και σωστή στήριξη ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια. Θέμα ευρυχωρίας δεν τίθεται, αφού το Passat προσφέρει αυτοκρατορικούς χώρους για επιβάτες, αλλά και για αποσκευές.

passat_in

Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα MQB, το VW Passat ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους του για να δείξει έναν allegro χαρακτήρα στην οδήγησή του. Το πετρελαιοκίνητο Passat  1,6 TDI στρίβει αποτελεσματικά με ασφάλεια και κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης χάρη και στην πλειάδα των ηλεκτρονικών συστημάτων, που το συνοδεύουν στον στάνταρ ή προαιρετικό εξοπλισμό.

passat_5vpassat_6v   passat_7v

 

 

 

 

 

Στις ανοιχτές καμπές στρίβει με ευκολία ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει «τρελά» νούμερα, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή με σωστή απόσβεση από την ανάρτηση και χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο. Από την άλλη, σε πιο χαμηλές ταχύτητες κάποιες κακοτεχνίες δεν περνούν απαρατήρητες. Τα φρένα όμως σε κάθε περίπτωση είναι κορυφαία, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε απόδοση.

Με τον 1,6 TDI κινητήρα των 120 ίππων, το VW Passat συνεχίζει να αποτελεί μια κορυφαία πρόταση της μεσαίας κατηγορίας και ισορροπεί αποτελεσματικά ανάμεσα στις καλές επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου, που σίγουρα αναζητούν όσοι κάνουν πολλές χιλιάδες χλμ. ετησίως.


ΠΗΓΗ:autotriti.gr