phone_icon 210 97.07.047 mail_icon info@taxikladis.gr map_icon Λεωφόρος Βουλιαγμένης 291, 172.36, Άγιος Δημήτριος

Skoda Octavia facelift 2017

25 Αυγούστου 2017
23

Η νέα Octavia διατίθεται στην Ελλάδα, με πέντε επίπεδα εξοπλισμού: Active , Ambition Style, Scout & RS.

 

 

Δυναμική σχεδίαση

 

Η ομάδα σχεδίασης της ŠKODA θέλησε να κάνει τις γραμμές της OCTAVIA ακόμα πιο αεροδυναμικές. Το νέο εμπρός τμήμα περιλαμβάνει φαρδύτερη μάσκα και νέους προβολείς με σχεδίαση επηρεασμένη από τα κρύσταλλα Βοημίας την προσθήκη προβολέων με κρυστάλλινη σχεδίαση. Οι φαρδύτεροι αεραγωγοί με κυψελωτή δομή στο νέο προφυλακτήρα δημιουργούν μία δυναμική εμφάνιση – πρόσθετο στοιχείο που αυξάνει την αναγνωρισιμότητα. Προαιρετικά, διατίθενται προσαρμοζόμενοι εμπρός προβολείς (AFS) με τεχνολογία full-LED.

 

Τα πίσω φώτα LED διατίθενται σε δύο εκδόσεις. Έχοντας σχήμα C υιοθετούν μία ομοιόμορφη φωτεινή επιφάνεια. Η αναβαθμισμένη ŠKODA OCTAVIA είναι μεγαλύτερη σε μήκος κατά μερικά χιλιοστά, ενώ το πλάτος του πίσω μετατροχίου έχει αυξηθεί κατά 20 ή 30 mm (ανάλογα με τον κινητήρα και τον πίσω άξονα). Το εσωτερικό διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα και λειτουργικότητα, ενώ η εργονομία οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και των χειριστηρίων του συστήματος κλιματισμού (A/C) έχει βελτιωθεί. Διακριτικές μονάδες φώτων στις πόρτες προσφέρουν εσωτερικό φωτισμό περιβάλλοντος που μπορεί να ρυθμιστεί σε μία από δέκα διαφορετικές αποχρώσεις.
Κινητήρες

 

Η γκάμα κινητήρων αποτελείται από δύο βενζινοκινητήρες TSI, τρεις diesel TDI και έναν CNG, οι οποίοι συνδυάζουν ισχυρές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Η ισχύς τους κυμαίνεται από 110 PS έως 184 PS. Ο 1.4-l G-TEC με 110 PS είναι ένας πολύ οικονομικός κινητήρας σχεδιασμένος για χρήση με φυσικό αέριο. Εκτός από τα μηχανικά κιβώτια, διατίθενται κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG έξι ή επτά σχέσεων για όλους σχεδόν τους κινητήρες. Η ŠKODA προσφέρει τετρακίνηση για το 2.0 TDI.

 

Το προαιρετικό σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο το πλαίσιο, ενώ ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το χαρακτήρα της ανάρτησης επιλέγοντας το προφίλ Comfort, Normal ή Sport. Όλα τα μηχανικά σύνολα πληρούν τα πρότυπα Euro 6. Οι κινητήρες TSI χρησιμοποιούν υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό βενζίνης. Ο μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας της γκάμας αποδίδει 116 PS, είναι τρικύλινδρος 1.0-l TSI και διατίθεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 7-τάχυτο DSG.

 

Ο 1.4l TSI G-TEC είναι ιδιαίτερα αποδοτικός καθώς ως κινητήρας bivalent, λειτουργεί με φυσικό αέριο και βενζίνη, και αποδίδει 110 PS. Στο πρόγραμμα CNG και όταν συνδυάζεται με το 7άρι κιβώτιο DSG, τα μοντέλα ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI εκπέμπουν μόλις 101 και 107 g CO2/km αντίστοιχα. Ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας 1.4-l TSI αποδίδει 150 PS.

 

Η υπερσυμπίεση και ο άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης με τεχνολογία Common Rail είναι κοινά χαρακτηριστικά των κινητήρων TDI στις ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI.

 

Ο βασικός 1.6-l TDI αποδίδει 116 PS συνδυάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7άρι DSG. Με αυτό το συνδυασμό, η κατανάλωση μικτού κύκλου των ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI δεν υπερβαίνει τα 3,9 l/100 km.

 

Οι δύο δίλιτρες εκδόσεις του κινητήρα TDI αποδίδουν 150 PS και 184 PS. Ο diesel 150 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και διατίθεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) ή τετρακίνηση (AWD). Ένα 6-τάχυτο DSG διατίθεται εναλλακτικά, για προσθιοκίνητα μοντέλα.

 

Ο ισχυρότερος κινητήρας diesel 135 kW (184 PS) διατίθεται μόνο με τετρακίνηση, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο κιβώτιο DSG .Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα στην πρόσφυση και την ασφάλεια των ŠKODA OCTAVIA (RS) και OCTAVIA COMBI (Scout), έχοντας συμπαγείς διαστάσεις και χαμηλό βάρος. Βασικό στοιχείο του συστήματος είναι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης, που τοποθετείται μπροστά από τον πίσω άξονα. Η μονάδα ελέγχου (εγκέφαλος) υπολογίζει συνεχώς την κατανομή της ιδανικής ροπής για τον πίσω άξονα.

 

Το ηλεκτρονικό, μπλοκέ διαφορικό XDS+, μία λειτουργία του Electronic Stabilisation Control (ESC), παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στις γρήγορες στροφές – τόσο για τις προσθιοκίνητες, όσο και τις τετρακίνητες εκδόσεις. Σε συνθήκες απώλειας της πρόσφυσης, το XDS+ επιβραδύνει ελαφρώς τον εσωτερικό –προς την στροφή- τροχό για να μεταφέρει περισσότερη ισχύ στον εξωτερικό.

 

 

Δυναμικός Έλεγχος Πλαισίου

 

Η ανάρτηση πλαισίου των ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI περιλαμβάνει γόνατα MacPherson με τριγωνικά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και ανάλογα με την έκδοση κινητήρα, πίσω άξονα πολλαπλών (multi link) συνδέσμων ή ημιάκαμπτο άξονα. Με την ευκαιρία της αναβάθμισης του μοντέλου, το πίσω μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 20 mm στην Octavia και 30 mm στην Octavia Combi Η κρεμαγιέρα του συστήματος διεύθυνσης χρησιμοποιεί ηλεκτρομηχανικό σύστημα υποβοήθησης που επιτρέπει την συνεργασία με πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης.

 

Το προσαρμοζόμενο σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Πλαισίου – Adaptive Dynamic Chassis Control (DCC) διατίθεται για τις ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI προαιρετικά.

 

Με αυτό το σύστημα, η λειτουργία των αμορτισέρ ελέγχεται από ηλεκτρικές βαλβίδες, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τρία προγράμματα, Comfort, Normal και Sport. Το DCC συμβάλλει επίσης στην ενεργητική ασφάλεια, καθώς αλλάζει αυτόματα σε Sport mode σε επικίνδυνες καταστάσεις, για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη σταθερότητα, καλύτερη πρόσφυση των ελαστικών και μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος. Το DCC διατίθεται προαιρετικά από την έκδοση Ambition και πάνω (δεν διατίθεται για κινητήρες με ισχύ κάτω από 150 PS.

 

Με το Driving Mode Select, ο οδηγός μπορεί επίσης να αλλάζει τα χαρακτηριστικά συστήματος διεύθυνσης και τη λειτουργία του κιβωτίου DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ρυθμίσεων Normal, Eco, Sport και Individual, ακόμα και ένα Comfort mode με Dynamic Chassis Control. Οι ρυθμίσεις που επιλέγει κάθε οδηγός μπορούν να αποθηκεύονται στο εξατομικευμένο κλειδί, το οποίο διατίθεται προαιρετικά.

 

Διευρυμένη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού
Πέντε νέα χαρακτηριστικά έχουν προστεθεί στη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού για τα μοντέλα ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI. Αυτά βελτιστοποιούν την ασφάλεια στην κυκλοφορία της πόλης, σε επαρχιακούς δρόμους και τον αυτοκινητόδρομο, και παρέχουν πρόσθετη άνεση στο παρκάρισμα και τους ελιγμούς. Το προαιρετικό Front Assist με λειτουργία City Emergency Brake περιλαμβάνει Predictive Pedestrian Protection (Προληπτική Προστασία Πεζού).

 

Το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ και αντιδρά ακόμα και στους πεζούς που διασχίζουν το δρόμο. Αυτή η λειτουργία είναι ενεργή μεταξύ 10 και 60 km/h.Ανάμεσα σε αυτές τις ταχύτητες, ενεργοποιείται το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης και βοηθά στην πρόληψη ενός ατυχήματος ή τουλάχιστον μειώνει δραστικά τις συνέπειες μιας σύγκρουσης.

 

Η νέα λειτουργία Blind Spot Detect (Ανίχνευση Τυφλού Σημείου) συμβάλλει στην ασφάλεια κατά την αλλαγή λωρίδων στο δρόμο. Ενεργοποιείται μεταξύ των 10 km/h και της τελικής ταχύτητας. Δύο αισθητήρες ραντάρ πίσω παρακολουθούν την κυκλοφορία. Εάν κάποιο αυτοκίνητο ή όχημα πλησιάσει ξαφνικά από πίσω, ή βρίσκεται στο τυφλό σημείο, μία προειδοποιητική λυχνία ανάβει στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέπτη.

 

Οι πίσω αισθητήρες ραντάρ χρησιμοποιούνται επίσης από το Rear Traffic Alert, ένα ακόμα σύστημα, που βοηθά τον οδηγό όταν βγαίνει με όπισθεν από χώρους στάθμευσης ή από ιδιωτικές οδούς. Αυτό ανιχνεύει έγκαιρα τη διερχόμενη κυκλοφορία, και προειδοποιεί τον οδηγό πρώτα με οπτικά και μετά με ηχητικά σήματα.

 

Το προαιρετικό Trailer Assist μεταμορφώνει σε ειδικούς ακόμα και όσους έχουν ελάχιστη εμπειρία στη ρυμούλκηση. Για να αξιοποιήσει αυτή τη λειτουργία, ο οδηγός πρέπει να επιλέξει όπισθεν και να πατήσει του μπουτόν Park. Στη συνέχεια, χρησιμοποιεί το μοχλό ρύθμισης εξωτερικών καθρεπτών για να ορίσει τη γωνία που επιθυμεί να χρησιμοποιεί στην οπισθοπορεία. Για καθοδήγηση του οδηγού, στην οθόνη του αυτοκινήτου προβάλλεται ένα διάγραμμα που δείχνει τη γωνία στροφής του τρέιλερ. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να επιταχύνει ομαλά – το σύστημα στρίβει το αυτοκίνητο και το τρέιλερ αυτόματα στην επιθυμητή γωνία.

 

Ένα ακόμα σύστημα με την ονομασία Manoeuvre Assist, προσφέρει υποστήριξη στην οπισθοπορεία χωρίς ρυμούλκηση τρέιλερ, φρενάροντας αυτόματα το αυτοκίνητο, μόλις ανιχνεύσει εμπόδιο πίσω από αυτό, χάρη στους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

 

Οι νέες λειτουργίες προστίθενται στη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού που ήδη προσφερόταν πριν την αναβάθμιση των μοντέλων ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI.

 

Η γκάμα αυτή περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control (ACC) – βασισμένο σε ραντάρ – που διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα και την ιδανική απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, Lane Assist, που προειδοποιεί τον οδηγό εάν το αυτοκίνητο ακούσια παρεκκλίνει από τη λωρίδα του, λειτουργία ανίχνευσης κόπωσης οδηγού Driver Alert, και προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών Crew Protect Assist, που θέτει σε εφαρμογή μέτρα προστασίας σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης.

 

Επιπλέον, διατίθενται Auto Light Assist, βασισμένο σε κάμερα, Travel Assist με Traffic Sign Recognition (Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης), Park Assist και κάμερα οπισθοπορείας.

 

 

Νέα γενιά συστημάτων ενημέρωσης / ψυχαγωγίας

 

 

Τα συστήματα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας που προσφέρονται με τα νέα μοντέλα ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI ανήκουν στην αναβαθμισμένη γενιά και διαθέτουν πρόσθετες λειτουργίες. Χάρη στο ŠKODA Connect με τις νέες διαδικτυακές υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να είναι ‘πάντα online’.

 

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από τέσσερα συστήματα: τα ηχοσυστήματα Swing και Bolero και τα συστήματα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας και πλοήγησης Amundsen και Columbus. Και τα τέσσερα ελέγχονται με χειριστήρια αφής και εντυπωσιάζουν με την ταχύτητα και τις έξυπνες λειτουργίες τους.

 

Οι οθόνες αφής νέας τεχνολογίας (capacitive), που διατίθενται με κρυστάλλινη σχεδίαση υψηλής ποιότητας στα συστήματα Bolero, Amundsen και Columbus, αντιδρούν στο παραμικρό άγγιγμα. Οι διαστάσεις τους είναι μεταξύ 6,5 και 9,2 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού.

 

Ακόμα και το στάνταρ ηχοσύστημα Swing διαθέτει υποδοχή κάρτας SD και θύρες aux-in και USB. Στον βασικό εξοπλισμό διατίθενται η πλατφόρμα SmartLink+ τις εφαρμογές Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink™ και SmartGate. Το ηχοσύστημα Bolero έχει οθόνη αφής 8-ιντσών υψηλής ανάλυσης με τεχνολογία αισθητήρα εγγύτητας. Μπορεί να κάνει ανάγνωση μηνυμάτων κειμένου (SMS) τα οποία και απεικονίζει στην οθόνη. Το σύστημα ενσωματώνει επίσης σύνδεση Bluetooth, οκτώ ηχεία, ενώ φωνητικός έλεγχος διατίθεται προαιρετικά.

 

Το σύστημα πλοήγησης Amundsen βασίζεται στο Bolero και μπορεί να συνδεθεί με έως 8 κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, διαθέτει ενσωματωμένο Wi-Fi hotspot που επιτρέπει στους επιβάτες να περιηγούνται στο Internet, να αναπαράγουν αρχεία πολυμέσων και να στέλνουν email.

 

Οι χάρτες του συστήματος πλοήγησης μπορούν να ενημερώνονται χωρίς έξτρα χρέωση σε όλη τη διάρκεια ζωής της συσκευής. Το σύστημα πλοήγησης Columbus βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας (διατίθεται από την έκδοση Ambition και πάνω), με οθόνη 9,2 ιντσών, μνήμη flash 64-GB και προαιρετική μονάδα LTE για γρήγορη σύνδεση στο internet.

 

Οι mobile online υπηρεσίες του ŠKODA Connect είναι η τέλεια προσθήκη στη γκάμα συστημάτων ενημέρωσης / ψυχαγωγίας. Αυτές χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: οι νέες υπηρεσίες Infotainment Online παρέχουν πληροφορίες και ψυχαγωγία, ενώ οι υπηρεσίες Care Connect παρέχουν υποστήριξη στον οδηγό και απομακρυσμένη πρόσβαση στο όχημα.

 

Αξιοσημείωτο στοιχείο της σειράς Infotainment Online είναι το Online Traffic Information, που μεταφέρει σε πραγματικό χρόνο νέα της οδικής κυκλοφορίας για μία επιλεγμένη διαδρομή και προτείνει παρακάμψεις σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης. Η υπηρεσία Petrol Stations περιλαμβάνει λίστα με πρατήρια ανεφοδιασμού (συμπεριλαμβανομένων των τιμών καυσίμου – όταν αυτές είναι διαθέσιμες) κατά μήκος της διαδρομής.

 

Οι υπηρεσίες Parking Spaces, News και Weather προσφέρουν στον πελάτη εξατομικευμένες πληροφορίες.

 

Οι υπηρεσίες υποστηρίζουν τους οδηγούς των νέων ŠKODA OCTAVIA και OCTAVIA COMBI σε πολλές περιπτώσεις. Τα δεδομένα μεταφέρονται μέσω μιας κάρτας SIM που είναι μόνιμα εγκατεστημένη στο όχημα. Η γκάμα περιλαμβάνει αυτόματο Emergency Call, breakdown Call, για ενημέρωση της οδικής βοήθειας σε περίπτωση μηχανικής βλάβης, και Proactive Service (Προληπτικό Σέρβις), μέσω της οποίας μπορεί να κλειστεί ραντεβού στο συνεργείο και να γίνει η κατάλληλη προετοιμασία για το σέρβις.

 

Ο οδηγός, μέσω της εφαρμογής του ŠKODA Connect στο smartphone μπορεί να έχει απομακρυσμένη πρόσβαση σε πληροφορίες του αυτοκινήτου για το εάν οι πόρτες και τα παράθυρα είναι κλειστά καθώς και για τη στάθμη στο ρεζερβουάρ καυσίμου.  Επίσης μπορεί να στείλει προορισμούς πλοήγησης στο αυτοκίνητο ή να προβάλλει την τρέχουσα θέση στάθμευσης στο smartphone του.

 

 Αποκτήστε τώρα την νέα Octavia από 0% προκαταβολή έως και 84 μήνες εξόφληση. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ! 

Πηγή: