phone_icon 210 97.07.047 mail_icon info@taxikladis.gr map_icon Λεωφόρος Βουλιαγμένης 291, 172.36, Άγιος Δημήτριος

Ο σχεδιασμός για την επαναλειτουργία των Δημόσιων ΚΤΕΟ

16 Ιουνίου 2015
4fbb53c7984522e4fb38bbad5f15a909_XL

Ποιος ο σχεδιασμός για την επαναλειτουργία των Δημόσιων ΚΤΕΟ-με προσλήψεις και μειωμένο τιμολόγιο έως 30%

Πριν από τα τέλη του έτους αναμένεται να λειτουργούν και πάλι τα Δημόσια ΚΤΕΟ της χώρας. Αυτός είναι ο σχεδιασμός της κυβέρνησης προκειμένου τα δημόσια ΚΤΕΟ να διεκδικήσουν μερίδιο των εσόδων που έχουν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ και τα οποία φθάνουν στα 110 εκατ. ευρώ από 2,2 εκατ. αυτοκίνητα που πέρασαν για έλεγχο τo 2014.

Κυβερνητική πρόθεση που αποτυπώθηκε μόλις πριν από μερικούς μήνες όταν ξαναμπήκε σε λειτουργία η μονάδα του Χολαργού. Παρόλα ταύτα παραμένουν ανενεργές η μονάδα του Ελληνικού, της Μάνδρας, της Ελευσίνας και της Αναβύσσου.

Την επαναλειτουργία των Δημόσιων ΚΤΕΟ στην Αθήνα μας την επιβεβαίωσε και παράγοντας του Διεύθυνσης Μεταφορών στο Σταυρό Αγ. Παρασκευής, τονίζοντας ότι ο στόχος είναι να υλοποιηθεί φέτος, καθώς μέσω αυτού θα δημιουργηθούν έσοδα για το κράτος, θα προκηρυχθούν επιπλέον θέσεις εργασίας, ενώ σημαντικό θα είναι το όφελος και για τον πολίτη, λόγω του μειωμένου τιμοκαταλόγου που θα υπάρχει.

Αναλυτικότερα, ο σχεδιασμός είναι ότι ο πολίτης που θα πηγαίνει για έλεγχο το όχημά του σε κάποιο δημόσιο ΚΤΕΟ θα πληρώνει 30% φθηνότερα από ότι στο ιδιωτικό. Αυτό σημαίνει περίπου 15 ευρώ για τα ιδιωτικά ΙΧ και περίπου 25 ευρώ για τα φορτηγά. Επίσης σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Υπουργείου, εξαιτίας του ότι πολλοί απασχολούμενοι στα Δημόσια ΚΤΕΟ ετοιμάζονται να συνταξιοδοτηθούν πρόκειται να γίνει άμεσα προκήρυξη θέσεων εργασίας.

Σημειώνεται ότι σήμερα λειτουργούν 167 ιδιωτικά ΚΤΕΟ και 17 δημόσια, καθώς οι περιφέρειες δεν έσπευσαν να πιστοποιήσουν τις δημόσιες εγκαταστάσεις του τεχνικού ελέγχου, με αποτέλεσμα να κλείσουν πέρυσι 42 μονάδες, παρά τις απανωτές παρατάσεις που είχαν λάβει από το υπουργείο Υποδομών για την συμμόρφωσή τους με τον νόμο. Ομως παρά το ότι μπήκε λουκέτο σε 42 μονάδες, οι άνθρωποι που απασχολούνταν σε αυτά δεν έχουν απολυθεί και άρα συνεχίζουν να πληρώνονται κανονικά με το συνολικό ετήσιο κόστος τους να φθάνει τα 5 εκατ. ευρώ.


πηγή: reporter.gr