phone_icon 210 97.07.047 mail_icon info@taxikladis.gr map_icon Λεωφόρος Βουλιαγμένης 291, 172.36, Άγιος Δημήτριος

Νέο Toyota Avensis

9 Ιουνίου 2015
215-15_AVENSIS_NIGHT_06

Τον Σεπτέμβριο έρχεται στην αγορά η νέα, 4η γενιά Avensis με δυναμική εμφάνιση.

Στο νέο Avensis το μεγάλο νέο είναι η για πρώτη φορά ύπαρξη ενός κινητήρα diesel κάτω από 2,0 λτ. στη γκάμα, κάτι που αναμένεται να του τονώσει την εμπορική του πορεία. Από εκεί και πέρα, η αναβαθμισμένη ποιότητα, η βελτίωση των οδικών του χαρακτηριστικών και η πάντα κορυφαία αξιοπιστία της μάρκας, αναμένεται να παίξουν το ρόλο τους στο εάν θα γύρει η πλάστιγγα υπέρ του έναντι του ανταγωνισμού.

Εμφάνιση: Κερδίζει σε δυναμισμό

Στο σχεδιαστικό κομμάτι, το νέο Avensis εκμοντερνίζει την παρουσία του αποκτώντας παράλληλα και περισσότερο αισθητικό δυναμισμό. Ξεχωρίζουν στο εμπρόσθιο τμήμα η νέα, πιο δυναμική μάσκα που καταλήγει ανάποδα στο κάτω μέρος του προσφυλακτήρα, αλλά και τα φωτιστικά με την πιο μοντέρνα σχεδίαση και φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά έχουν μεγάλες διαστάσεις και φέρουν επίσης προβολείς LED, ενώ η χρωμιωμένη λωρίδα στο καπό, δίνει μια νότα πολυτέλειας. Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος είναι 4.750 χλστ. (+40 χλστ.), όμως το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο παραμένουν ίδια με πριν (1.810, 1.480 και 2.700 χλστ. αντίστοιχα).

215-15_AVENSIS 215-15_Avensis

Κινητήρες: Με τον diesel που του έλειπε

Η κύρια αλλαγή στο πεδίο των κινητήρων, έχει να κάνει με την ενίσχυση των diesel μηχανικών συνόλων του Avensis και κυρίως, με την προσθήκη ενός 1,6 diesel (D-4D), που έλειπε από το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο είχε πετρελαιοκινητήρες από 2,0 λτ. και πάνω.

Ο νέος αυτός κινητήρας, με 112 ίππους και 270 Nm ροπής, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων όντας συνολικά 20 κιλά πιο ελαφρύς από τον προηγούμενο 2λιτρο.

Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα το Avensis με αυτό το μοτέρ απαιτεί 11,4 δλ., την ίδια στιγμή που μειώνει την κατανάλωσή του στα 4,1 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ.). Εκτός αυτού του κινητήρα, το νέο Avensis αποκτά και έναν καινούργιο 2λιτρο diesel με 143 ίππους, 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ.

Στους βενζινοκινητήρες, έχουμε ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα 1,6, 1,8 και 2,0 λτ., με 132, 147 και 152 ίππους αντίστοιχα, που έχουν βελτιώσεις σε κατανάλωση (από 5,9 λτ./100 χλμ.).

215-15_Avensis
Τεχνικά χαρακτηριστικά κινητήρων

Εσωτερικό : Με έμφαση στην ποιότητα και την άνεση

Στο αλλαγμένο εσωτερικό του Avensis η Toyota αναβαθμίζει περαιτέρω τα ποιοτικά στάνταρ του μεσαίου της μοντέλου. Έτσι, η αίσθηση που δίνει το άγγιγμα όλων των πλαστικών και η χρήση των διακοπτών έχει βελτιωθεί, ενώ τα υλικά σε όλη την καμπίνα έχουν αναβαθμιστεί με περισσότερο αφρώδες πλαστικό να ντύνει το ταμπλό και τις πόρτες, αλλά και νέα ενισχυμένα πλαστικά να βελτιώνουν την ηχομόνωση του σαλονιού.

Με στόχο την καλύτερη άνεση ιδίως σε πολύωρα ταξίδια έχει αλλάξει η σχεδίαση των καθισμάτων, ενώ πλουσιοπάροχοι αναμένονται και πάλι οι χώροι με αρκετό πορτ-μπαγκάζ 509 λίτρων.

Στο σχεδιαστικό κομμάτι, στο εσωτερικό του νέου Avensis η σχεδίαση του ταμπλό είναι αλλαγμένη και συνολικά χαρακτηρίζεται από τις «σοβαρές» γραμμές του. Στο κέντρο της κονσόλας ξεχωρίζει η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ νέα σχεδίαση έχει το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, με οθόνη πληροφόρησης 4,2 ιντσών.

215-15_Avensis215-15_Avensis-E3215-15_Avensis-

Στο δρόμο: Πιο ενδιαφέρον οδηγικά και με περισσότερα συστήματα ασφαλείας

To προηγούμενο Avensis έδωσε περισσότερο έμφαση στην παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης, παρά στο δυναμισμό των οδικών του χαρακτηριστικών.

Πλέον όμως, όπως ανακοινώνει η Toyota, στη νέα του γενιά αναμένουμε σημαντική βελτίωση στην οδική συμπεριφορά και την οδηγική αίσθηση, χωρίς να χάνεται η υψηλή άνεση του προκατόχου του. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μιας σειράς από βελτιώσεις στην ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω), το τιμόνι, αλλά και στην ακαμψία του πλαισίου. Επιπλέον αυτών, το νέο Avensis θα προσφέρει ως στάνταρ όλα τα νεότερα συστήματα ασφαλείας του πακέτου Toyota Safety Sense, με σύστημα αυτόματης πέδησης, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κ.λπ.


πηγή: