phone_icon 210 97.07.047 mail_icon info@taxikladis.gr map_icon Λεωφόρος Βουλιαγμένης 291, 172.36, Άγιος Δημήτριος

Νέο Toyota Avensis (1,6 diesel)

28 Δεκεμβρίου 2016
Toyota_Avensis_new4

Με πιο δυναμική εμφάνιση, αλλά και με το νέο 1.600αρη diesel κινητήρα, το Toyota Avensis επιχειρεί να μπει και πάλι δυναμικά στη μεσαία κατηγορία.

Το μεσαίο μοντέλο της Toyota έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Για το 2015, η ιαπωνική εταιρεία προχωρά σε μια σειρά από αλλαγές στο νέο Avensis, αναβαθμίζοντάς το συνολικά. Έτσι, εκτός από την φρέσκια και δυναμική εμφάνιση εξωτερικά και εσωτερικά, το Avensis αποκτά ένα ακόμη πλεονέκτημα. Την προσθήκη ενός 1.600άρη ντίζελ κινητήρα στην γκάμα, ο οποίος παρουσιάζει και το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον, ειδικά για τη χώρα μας.

 

Με πιο δυναμικό look

Υιοθετώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το ανανεωμένο Auris, το Avensis αποκτά μια φρέσκια εμφάνιση με αρκετά δυναμικά στοιχεία. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο Avensis, σχεδιάστηκε στη Γαλλία, στο Design Studio ED2, έπειτα εξελίχθηκε στο Βέλγιο, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται σε εργοστάσιο της Αγγλίας.

 

 

Toyota_Avensis_new4

 

Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η νέα μάσκα και ο προφυλακτήρας. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέα φωτιστικά σώματα, τα οποία ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά έχουν μεγάλες διαστάσεις και φέρουν επίσης προβολείς LED, ενώ η χρωμιωμένη λωρίδα στο καπό, δίνει μια νότα πολυτέλειας.

Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος είναι 4.750 χλστ. (+40 χλστ. λόγω του διαφορετικού εμπρόσθιου προφυλακτήρα), όμως το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο παραμένουν ίδια με πριν (1.810, 1.480 και 2.700 χλστ. αντίστοιχα).

Toyota_Avensis_new2

 

 

 

Εσωτερικό: Με πολύ καλή ποιότητα και μεγάλους χώρους

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Avensis έχει αλλάξει πλήρως η σχεδίασή του, με στοιχεία που παραπέμπουν στο Auris. Όμορφος όμως είναι κι ο εντελώς νέος πίνακας οργάνων όπου ενσωματώνεται μια οθόνη πληροφοριών 4,2 ιντσών, αλλά και νέο σύστημα infotainment που έχει προσαρτηθεί στην κεντρική κονσόλα.

Avensis-EsoterikoAvensis-Esot2Avensis-Esot3

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτό, όμως, που αξίζει να σημειωθεί είναι η σημαντική αναβάθμιση στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του εσωτερικού, τα οποία είναι περισσότερο ποιοτικά από κάθε άλλη φορά. Έτσι, το πάνω μέρος του ταμπλό αποτελείται από μαλακό πλαστικό, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα όλων των τμημάτων είναι πολύ καλή στο σύνολο της καμπίνας.

Οι χώροι διατηρούνται αμετάβλητοι και παραμένουν ένα από τα ατού του μοντέλου. Ακόμη και 5 επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις, με τον αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια να είναι επαρκής ακόμη και στην περίπτωση ατόμων πέραν του μετρίου αναστήματος. Τέλος, ο χώρος αποσκευών παραμένει, σε χωρητικότητα, στα 509 λτ.

 

 

Toyota_Avensis_new5

 

 

Κινητήρες: Nέος 1600άρη ντίζελ

Το νέο Avensis επωφελείται από την προσθήκη του 1,6 D-4D πετρελαιοκινητήρα στη γκάμα του, καθώς μέχρι πρότινος η μόνη επιλογή σε diesel ήταν ένα σύνολο 2,2 λίτρων.

Το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται με 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, αποδίδει 112 ίππους και 270 Nm ροπής, με τις εκπομπές CO2 να είναι 108 γρ/χλμ. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα.

Toyota_Avensis_new6

 

 

Πληροί τις Euro6 προδιαγραφές και καταναλώνει 4,2 λτ./100 χλμ. Μαζί με τον 1,6 D-4D στη γκάμα του Avensis έρχεται και ο νέος 2λιτρος D-4D των 143 ίππων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./100 χλμ (αντικαθιστά το παλιό μοτέρ των 2,2 λίτρων).

Αλλαγές έχουν γίνει και στους ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες 1,6, 1,8 και 2,0 λτ. με 132, 147 και 152 ίππους αντίστοιχα, οι οποίοι έχουν μειώσει την κατανάλωσή τους από 0,4 έως 0,8 λτ./100 χλμ.

 

Περισσότερα συστήματα ασφάλειας

Ο εξοπλισμός του Avensis περιλαμβάνει το νέο ολοκληρωμένο σύστημα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της εταιρείας, Toyota Safety Sense, το οποίο, όπως έχει ανακοινωθεί σταδιακά θα εξοπλίζει όλα τα μοντέλα της φίρμας ξεκινώντας από φέτος (στο εν λόγω μοντέλο είναι στάνταρ από την εξοπλιστική έκδοση Elegant).

Το Toyota Safety Sense συνδυάζει τέσσερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Το πρώτο είναι το Pre-Collision System το οποίο μπορεί να φρενάρει πλήρως το όχημα σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα αν η κάμερα και οι αισθητήρες λέιζερ που είναι τοποθετημένοι στο παρμπρίζ ανιχνεύσουν κάποιο εμπόδιο μπροστά.

Μάλιστα, το Pre-Collision System δουλεύει έως τα 80 χλμ./ώρα, σε αυτή την περίπτωση όμως μετριάζει τα αποτελέσματα της σύγκρουσης. Το δεύτερο υπο-σύστημα είναι το Lane Departure Alert που ειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν ακούσια αλλαγή λωρίδας, το τρίτο είναι το Road Sign Assist που έχει την ικανότητα να διαβάζει πινακίδες του δρόμου και να τις απεικονίζει στην οθόνη και τέλος είναι το Auto High Beam, όπου η μεγάλη σκάλα των φώτων προσαρμόζεται όταν έρχεται αυτοκίνητο από το απέναντι ρεύμα ή υπάρχει άλλο αυτοκίνητο μπροστά σου.

Tέλος, η εταιρεία ανακοινώνει ότι στο πλαίσιο έχουν γίνει οι απαραίτητες παρεμβάσεις, προκειμένου το μοντέλο να αποσπάσει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, στα crash tests του Euro NCAP.

 

Στο δρόμο: Με αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης

Οι μηχανικοί της εταιρείας προχώρησαν σε αλλαγές που είχαν να κάνουν με την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης, το πλαίσιο, αλλά και το κιβώτιο. Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα το νέο Avensis να εμφανίζει πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, σε σύγκριση με τον προηγούμενο μοντέλο.

Avensis-new1

 

Οδηγώντας το ανανεωμένο Avensis στα περίχωρα της Γενεύης, όπου έλαβε χώρα η πανευρωπαϊκή παρουσίασή του, διαπιστώσαμε ότι η ποιότητα κύλισης του έχει αναβαθμιστεί συνολικά, δίνοντας μια πιο στιβαρή αίσθηση. Χωρίς να χάνει σε άνεση, οι κλίσεις του αμαξώματος κινούνται σε λογικά πλαίσια, ενώ παράλληλα η καμπίνα προσφέρει πολύ καλή ηχομόνωση.

Αρκετά καλές κριτικές αποσπούν το σύστημα διεύθυνσης και το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, που κέρδισαν πόντους σε άνεση. Ο νέος 1.600άρης ντίζελ κινητήρας καταφέρνει να κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα επωφελούμενος από το πολύ καλό σε κλιμάκωση κιβώτιο (οδηγήσαμε μόνο τη στέσιον βάγκον έκδοση με το εν λόγω μοτέρ).

Παρόλο που δεν εντυπωσιάζει από πλευράς επιδόσεων, είναι ελαστικός και αρκετά φειδωλός σε καύσιμο στην πράξη (ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης η κατανάλωση δεν ξεφεύγει πολύ πάνω από τα 6 λτ./100 χλμ.).

Αμεσα διαθέσιμο σε τιμές από 18.080 ευρώ

Το νέο Avensis είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας για παραγγελίες, με τις ιμές του να ξεκινούν από τα 18.080 ευρώ, με το όφελος της απόσυρσης, για την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λτ. (η τιμή για το 1.800άρη μοτέρ βενζίνης τοποθετείται στα 25.570 ευρώ). Το κόστος για τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με το μοτέρ πετρελαίου, των 1,6 λίτρων, ξεκινά από τα 22.420 ευρώ. Τέλος, στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, 7 αερόσακοι, ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες, κλιματισμός, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης pre-collision system κ.λπ.


πηγή: