phone_icon 210 97.07.047 mail_icon info@taxikladis.gr map_icon Λεωφόρος Βουλιαγμένης 291, 172.36, Άγιος Δημήτριος

Μάχη αυτοκινητοβιομηχανίας-Γαλλίας για τα diesel

5 Ιουνίου 2015
-

«Την έκπληξη και την απογοήτευσή του» για την απόφαση της Γαλλίας να μην συμπεριλάβει τους κινητήρες diesel Euro 6 στην πιο… φιλική κατηγορία για το περιβάλλον, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο ACEA.

Πρόκειται για την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, η οποία έχει επενδύσει σε πόρους αλλά και προσωπικό για να καταστήσει τους πετρελαιοκινητήρες λιγότερο ρυπογόνους.

Η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι τα αυτοκίνητα με Euro 6 diesel δεν θα περιλαμβάνονται στην Κατηγορία 1, και άρα δεν θα έχουν ευνοϊκή φορολογική αντιμετώπιση, καθώς θεωρεί ότι επιβαρύνουν σημαντικό το περιβάλλον με οξείδια του αζώτου (NOx). «Από το 1992 η Ευρωπαϊκή Ένωση θέτει όλο και πιο αυστηρά όρια στην εκπομπή ρύπων των οχημάτων, μέσω των οδηγιών “Euro”. Το τελευταίο και πιο αυστηρό είναι το Euro 6, το οποίο είναι υποχρεωτικό για κάθε νέο αυτοκίνητο από την 1η Σεπτεμβρίου 2015. Αυτά τα οχήματα είναι τα πιο καθαρά που έχουν κατασκευαστεί», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ACEA.

france-acea-diesel-2

«Δεν υπάρχει κανένας λόγος για διάκριση εναντίον της τεχνολογίας των καθαρών diesel», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του ACEA, Erik Jonnaert. «Δε βγάζει νόημα, ούτε από περιβαλλοντική σκοπιά ούτε από πλευρά δημόσιας υγείας. Αυτή η πολιτική είναι επιζήμια για την κινητικότητα στις πόλεις και τις επιχειρήσεις».

Καθώς οι diesel εκπέμπουν λιγότερο CO2 στο περιβάλλον από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες, επιτρέπουν στους κατασκευαστές να πιάσουν τους στόχους που θέτει η Ε.Ε. για το μέσο όρο ρύπων ανά κατασκευαστή. Σε περίπτωση που οι πετρελαιοκινητήρες «δαιμονοποιηθούν», τότε θα καταστεί αδύνατο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πιάσουν αυτά τα στάνταρ. Επιπλέον, οι καταναλωτές προτιμούν τα diesel λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης αλλά και του γεγονότος ότι σαν καύσιμο είναι πιο φθηνό από τη βενζίνη.


πηγή:ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ